Ο 'Αρης Τσακίρης και η Φρόσω Καλύβα πιστεύουμε ότι για να μπορέσουν να ξεπεραστούν σε σημαντικό βαθμό οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά πρέπει να εφαρμοστεί μια ολιστική και εκλεκτική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι ο λόγος, η κίνηση, το συναίσθημα και η κοινωνικοποίηση πρέπει να θεωρούνται ένα σύνολο και να αντιμετωπίζονται ανάλογα.
Η αξιολόγηση γίνεται με σταθμισμένα εργαλεία (WISC-III, WIPSI, RAVEN, Αθηνά Τεστ, Bender, ADOS-2, KSADS-PL, BISCUIT, M-CHAT, PEABODY, Goodenough-Harris). Αυτό που μας ενδιαφέρει πρωτίστως είναι να φτιάξουμε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες, τις δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα κάθε παιδιού και για το συγκεκριμένο λόγο φτιάχνουμε οι ίδιοι πολλά υλικά με τα οποία δουλεύουμε.
Στόχος μας είναι να περνάει καλά το παιδί στο χώρο μας και να βιώνει την επιτυχία, ενώ υπάρχουν παράλληλα πολύ ξεκάθαρα και αυστηρά όρια. Έτσι αναπτύσσεται η αυτονομία και η αυτοπεποίθηση και όχι η έλλειψη πειθαρχίας. Θεωρούμε επίσης εξαιρετικά σημαντική τη συνεργασία όχι μόνο με την οικογένεια του παιδιού, αλλά και με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου όπου φοιτά και με άλλους επαγγελματίες που τυχόν το παρακολουθούν, προκειμένου να υπάρχει μια συνοχή και συνέχεια στη δουλειά που γίνεται.
Φιλελλήνων 1 & Βασιλίσσης Όλγας, Θεσ/νίκη,
2310 820583—6945587296